Boekingsbeleid
Er zijn een aantal dingen die u moet weten voordat u een afspraak bij ons maakt. Hieronder hebben wij ons beleid vermeld. Wij streven ernaar de beste service te bieden. Lees ze alstublieft goed door. Hierdoor kunnen wij u de beste ervaring geven!
Hoe bereid ik mij voor op mijn afspraak?
- U stuurt foto’s van uw haar en het kapsel dat u graag wilt laten doen voordat u boekt, voor goedkeuring naar 06-51859758.
- U bent verplicht een aanbetaling van 30% te betalen voordat u boekt. Dit zal via een betaallinkje gebeuren.
- Aanbetalingen gaan naar de rest van uw service.
- Aanbetalingen worden niet GERETOURNEERD!
- Geef bij het reserveren een geldige naam en telefoonnummer op voor contactdoeleinden.
- Alle prijzen zijn een minimumprijs. Het exacte bedrag is afhankelijk van hoeveel tijd wij voor u nodig hebben en wordt pas duidelijk nadat de dienst is verricht.
- Het door u gekozen kapsel is tijdsgebonden. Als u een ander kapsel wenst, geef dit vooraf aan.
- Indien u aan de late kant bent, geef dit tijdig door via 020-6180197 of 06-51859758.
Gaat u vlechten?
- Kom met gewassen haar, vrij van producten. Absoluut GEEN oliën of zware product. Het interfereert met ons werk.
- Kom alstublieft aan met uw haar op de juiste manier geföhnd en uitgekamd. Moeten wij voor u föhnen en duurt het langer dan 10 minuten, dan worden hiervoor kosten in rekening gebracht.
- Als u uw haar wilt wassen en föhnen, laat het ons dan op tijd weten. Er zal ook extra kosten in rekening gebracht worden.
- Het haar van de cliënt moet minimaal 3 cm of langer zijn. Wilt u weten of uw haar lang genoeg is om gevlochten te worden, neem dan gerust contact met ons op.
- Wij werken met alle soorten vlechthaar. pre-stretched and non pre-stretched. Indien uw haar non pre-stretched is, breng het haar dan minimaal 3 werkdagen voor uw afspraak langs. Hierdoor kunnen wij het haar tijdig voorbereiden.
Annuleren/Verplaatsen
Elk afspraak is zeer belangrijk voor ons. Wij willen iedere klant voldoende tijd en aandacht geven. Wij begrijpen dat er soms omstandigheden ontstaan en dat u uw plannen moet aanpassen. Als u uw afspraak moet annuleren of omboeken, verzoeken wij u dit dan minimaal 24 uur van tevoren te melden. Als u dit niet 24 uur van tevoren opzegt, wordt er 50% in rekening gebracht. Bij no-shows wordt 100% van het servicebedrag in rekening gebracht.